Preview area30 2023
De Naber beursstand: bezoekersmagneet op de area30

De jaarlijkse orderbeurs area30 in Löhne van 16 tot en met 21 september 2023 is de ideale plaats voor Naber om het vakpubliek weer met boeiende nieuwigheden te verrassen. In de allereerste plaats licht de creatieve aanbieder van een compleet assortiment aan keukenaccessoires uit Nordhorn een tipje van de sluier op wat de compleet geherstructureerde Naber website betreft: fris ogende layout, tal van klantvriendelijke features en in het nieuwe "Magazine" een indrukwekkende overvloed aan informatie over de wereld van de keukenaccessoires.

Maar hierbij houdt het niet op! Boeiende nieuwe producthighlights stelt Naber in de artikelgroepen ARMATE® kranen, ACCOMODA® nisuitrusting, SELECTAkit® afvalverzamelaars, LUMICA® verlichting, CON-AKTIV® contactdozen en TABLON® Interieur voor. Daarmee wordt de Naber beursstand H21 vast en zeker weer absoluut een bezoekersmagneet.

Nieuwe website met grondig geoptimaliseerde webshop

De complete hervorming van de website overtuigt met tal van interessante features. Gaande van de duidelijke menunavigatie over het veelomvattende, daarbij steeds overzichtelijk gestructureerde informatie- en downloadaanbod tot de voordelige gebruiksvriendelijke details van de webshop – er is gedacht aan alles wat tot het motto "Met Naber naar de perfecte keuken" behoort.

De aantrekkelijke en overzichtelijke layout is op een gemakkelijke orientering en korte afstanden afgestemd. De geslaagde combinatie van de teksten en foto’s stimuleren de creativiteit – al snel komen er ideeen voor een geslaagde samenstelling van doordachte oplossingen op het gebied van keukenaccessoires aan het licht. Talrijke filterfuncties vereenvoudigen het zoeken naar producten en helpen om bij de selectie tijd te besparen.

In de nieuwe webshop zijn gedetailleerde productbeschrijvingen, bestelhistorie, budgetbeheer voor accounts en subaccounts, opmaak van omzetstatistieken en veel meer zijn dag en nacht oproepbaar. De modernste internettechniek zorgt voor consequente gegevensbescherming. Onmiddellijke informatie over beschikbaarheid, leveringstermijnen en optionele accessoires ronden de in alle fasen eenvoudige en transparante online aankoop af.

Namor – De nieuwe Naber roestvrij stalen kranen

Met Namor biedt Naber nog een andere eigen reeks kranen in de artikelgroep ARMATE® SERVIZIO aan. Het gaat om absolute schoonheden compleet van roestvrij staal, met laminaire straalregelaar uitgerust, perfect vormgegeven, decent en sober en in elke keuken toch verrassend present. De Naber signatuur duidt op de hoge waarde en garandeert een uitstekende dienstverlening en klantenservice. De 12 kranen zijn verkrijgbaar in roestvrij staal geborsteld of in de elegante trendkleur zwart-mat.

Nieuwe rek- en relingsysteem transFORM

In de artikelgroep ACCOMODA® doet het nieuwe reken relingsysteem transFORM met extreem flexibele en rijkgeschakeerde op-bergstructuren zijn intrede. Uitgangspunt is een spitsvondig idee: met een aluminium basisprofiel en het opgestoken trapeziumvormige afdekprofiel kunnen consequent, tot in het kleinste detail geconstrueerde nissystemen met rekken en wandborden ingericht worden. Het mat-zwarte oppervlak zorgt voor een stijlvolle verschijningsvorm.

Aan het wandbord kunnen er comfortabel talrijke praktische functionele elementen, zoals rol- en glashouders, depots, kruiden- en flessenrekken, hakenstrips, keukenrolhouders, een Powerbox met stopcontacten en veel meer, ingehaakt worden.

Solitaire rekken en wandlegborden zijn nog andere aantrekkelijke blik-vangers. Uiterst doeltreffend is de achtergrondverlichting van de pro-fiellijsten met LED-Stripes. De in het basisprofiel geplaatste, zelfkleven-de LED-banden kunnen daarbij in het LUMICA® LIC LED-systeem en ook in het Smart Home concept geïntegreerd worden – met inbegrip van kleurwisseling, dimfunctie en besturing door afstandsbediening of Bluetooth-app.

Verdere ontwikkeling Cox® Base Q

Nog steeds zijn er verrassende mogelijkheden om de keuken met praktische hulpmiddelen voor het leven van alledag uit te rusten! Daar-van maakt deel uit dat gewoon het precies gewenste watertype uit de kraan stroomt. De multifunctionele kraan Quooker levert koud, warm, kokend en tevens gefilterd, sprankelend of stil water – naar keuze. En Naber heeft met het afvalverzamelaar- en opbergsysteem Cox® Base Q voor de perfect passende organisatie van opbergruimte voor de Quooker reservoirs gezorgd. De nieuwe variant Cox® Base Q+ maakt zelfs de onderbrenging van de Quooker modellen Combi en Combi+ met 7-liter boiler mogelijk. Bij de frameconstructie werd er bijzondere waarde aan de stabiliteit van de frontbevestiging besteed.

Daarbij blijft het toestel voor de waterzuivering goed toegankelijk. Ideaal opgelost: de Quooker uitrusting vindt direct naast de afvalverzamelaars een veilig plekje. En deze zijn uiteraard verkrijgbaar in de beproefde Naber kwaliteit en als flexibele uitrustingsvarianten.

Nieuwe Smart Home componenten

De voordelen zijn gewoonweg niet te overzien: de Smart Home techno-logie – het comfortabele koppelen in een netwerk van verschillende apparaten die daardoor centraal via smartphone, tablet of een spraakassistent gestuurd kunnen worden – is in opmars. De firma Na-ber heeft nieuwe Smart Home componenten in haar programma: de spraakgestuurde kraan ARMATE® E-GO Voice evenals de motorisch gestuurde uitwerper voor alle afvalverzamelaar-uittreksystemen met frontuittreksysteem LED Fußkick Libero 3.0 met spraakbesturing.

E-GO Voice, de eengreepsmengkraan met zwenkbare uittrekbare dou-che (straal/douche omschakelbaar), laminaire straalregelaar en keramisch binnenwerk kan met de smartphone-app S-FLOW-app of via spraakbesturing bediend worden. De app (voor zowel Apple als Android toestellen oproepbaar) omvat een mogelijk kinderslot en informeert over het water- en energieverbruik. De functie Voice Control maakt het mogelijk om voor programmeerbare gesproken instructies voor een contactloze bediening te opteren. Daarbij kunnen ook twee individueel, vooraf ingestelde waterhoeveelheden via de "digitale hendel" opgevraagd worden. De spraakbesturing functioneert via WLAN met Amazon Alexa of Google Home. E-GO VOICE is in chroom of zwart mat verkrijg-baar.

LED Fußkick Libero 3.0 is buitengewoon praktisch en wordt snel een onontbeerlijk hulpmiddel in het leven van alledag. De automatische uit-werper functioneert met een overtuigend eenvoudige bediening, ofwel door spraakbesturing (compatibel met Alexa spraakbesturingssys-temen) ofwel door middel van de geïntegreerde voetsensor. De voor de voetbediening praktische LED-locatieverlichting is dimbaar en uit-schakelbaar. Ook de uitwerpsterkte en de sensorgevoeligheid zijn in-stelbaar. De intelligente besturing detecteert hindernissen dankzij een antislipkoppeling en zorgt zodoende voor een veilige bediening.

Nieuwe lampen en contactdozen

Met AstraLED SE, Kronos D-M en Unika wordt het LUMICA® assortimenten van lampen met drie buitengewone lampen uitgebreid. De met slechts 5 mm uiterst vlakke aluminium onderbouwlamp AstraLED SE voor de montage onder hangkasten of rekken biedt breed en diffuus spreidend licht zonder zichtbare LED-punten en is met een geïntegreerde contactloze schakelaar en dimmer uitgerust (ook zonder scha-kelaar leverbaar). Daardoor kan de helderheid traploos ingesteld wor-den. Al de drie uitvoeringen in wit, zwart of aluminiumkleurig zijn naar keuze verkrijgbaar met de beide verschillende kleurengamma’s warm-wit of neutraal wit (3000 K respectievelijk 3900 K).

De ronde, perfect vormgegeven inbouwspot Kronos D-M maakt een traploze instelling van de lichttemperatuur tussen warmwit (2700 K) en neutraal wit (4000 K) alsook van de lichthelderheid mogelijk. Kronos D-M is ideaal geschikt voor de onderbouwmontage in alle soorten kasten of onder rekken. Te bedienen is de spot met een binnenin de lamp geintegreerde Touch-schakelaar.

De in haar soort nieuwe onderbouwlamp Unika is een Multitasking-lamp met LED-verlichtingsrand die naar keuze een 230 volt contact-doos, een dubbele USB charger (laadstation) en een dimbare, contactloze, multifunctionele schakelaar integreert. De verlichtingsrand werd in een 15° schuine houder ingepast – ideaal voor de complete verlichting van daaronder liggende werkbladen. Met minimalistisch design en maximale functionaliteit de geslaagde aantrekkelijke oplossing ter voor-koming van plaatsverlies op het werkblad door contactdozen en kabels!

De productlijn EVOline® Circle80 is nog een ander nieuw highlight in het CON-AKTIV® assortiment contactdozen. Het professionele laadsta-tion voor de montage op het werkblad (of ook op bureaus!) is zowel veelzijdig als flexibel. De combinatie van stroom en USB chargers (laadstations) laat overtollige kabels verdwijnen, waarbij een geïntegreerde schuifklep het doorglijden van de stekkers verhindert. Het contactdoossysteem scoort bovendien punten dankzij een eenvoudige en snelle montage, een probleemloze vlakbouw en een zeer geringe inbouwdiepte van slechts 48,5 mm.

Een comfortabele aanvulling is Circle80 Hide, het deksel zonder laad-aansluiting die elegant da aansluitingen afdekt. Met een geïntegreerde inductieschakelaar voor het opladen van overeenkomstig ingestelde smartphones komt daarentegen het deksel Circle80 DisQ. Het functioneert zowel geopend als gesloten.

Hoe goed EVOline® Circle80 in het Naber programma past, blijkt uit het feit dat het design reeds veelvuldig onderscheiden werd.

Nieuwe stoelen, krukken en tafelonderstellen

In de Interieur-artikelgroep TABLON® zijn er nog andere tafelonderstellen en tevens nieuwe kleuren en bekledingen bij een reeds in het programma opgenomen stoelen en krukken bijgekomen.

Als aanvullend highlight is er een hele reeks nieuwe stoelen en krukken met opvallende gemeenschappelijke kenmerken. Hun Scandinavisch design zonder veel franjes met gepoedercoat zwart onderstel past zich apart in alle inrichtingsstijlen in. De bekledingen presenteren zich in trendy gedekte kleuren, zijn waterafstotend en uiterst duurzaam. En daar bovenop uiterst milieuvriendelijk: ze bestaan voor 100% uit gerecyclede stof op basis van PET-flessen.

Download persbericht

PDF – Download

Persfoto's

Wij vestigen er uitdrukkelijk de aandacht op dat op grond van de aan ons overgedragen beeldrechten het gebruik van de bijgevoegde afbeeldingen uitsluitend voor reclame voor door Naber verworven producten toelaatbaar is. Naber is altijd gerechtigd het gebruik van data of beelden/illustraties/afbeeldingen binnen een redelijk tijdsbestek te verbieden. Een bewerking of hervorming van het materiaal is slechts voor zover toelaatbaar indien de identiteit van het materiaal, in het bijzonder van de merken en merktekens, niet gewijzigd wordt. Het is niet toelaatbaar, de gegevens of afbeeldingen/illustraties/grafieken aan derden door te geven of gebruiksrechten over te dragen of een ander gebruik door derden toe te staan.

COMPAIR PRIME flow®

ACCOMODA® transFORM