Stijlvol en veelzijdig: highlights von Naber accessoires

Groots design gaat in de serie Namor® keukenkranen gepaard met een uitmuntende materiaalkwaliteit. De duurzame kranen uit het ARMATE® SERVIZIO programma van Naber zijn compleet van roestvrij staal gemaakt en met een hoogwaardig keramisch binnenwerk inclusief bescherming tegen brandwonden uitgerust. Er kan uit twee soorten oppervlakteveredeling een keuze gemaakt worden: zwart mat en roestvrij staal geborsteld.

De naam Namor® staat voor een productdesign met een holistische signatuur: bedieningscomfort maakt de consumenten enthousiast, installatiecomfort geeft de monteurs vleugels en de duurzame attributen mikken op een zuinig verbruik van natuurlijke hulpbronnen. Met hun groot zwenkbereik zorgen de Namor® eengreepsmengkranen voor veel speelruimte bij de hantering aan de spoelunit. De drie verschillende designconcepten omvatten elk een model met uittrekbare slangdouche en twee waterstraaltypes.

Van voordeel voor de snelle en eenvoudige installatie zijn de lange aansluitslangen en bijzondere bevestigingsinrichtingen. Alle Namor® kranen bevatten een laminaire straalregelaar voor een natuurlijk straalbeeld met gering waterverbruik. Bij de modellen van de L- en C-vorm wijst de zijdelings aangebrachte bedieningshendel op de energiebesparende koude startfunctie. Naber biedt een klantenservice van de fabriek in Duitsland, Oostenrijk en Nederland en geeft op de kranen vijf jaar garantie.

Aantrekkelijk reling- en reksysteem met verlichting

Een voortdurend actueel thema bij de keukenaccessoires is de opberging. Het extreem flexibele reling- en reksysteem transFORM in de ACCOMODA® nisuitrusting van Naber biedt stijlvolle mogelijkheden. Optisch overtuigt het door de brandend actuele matzwarte poedercoating en door de subtiele verlichting. LED-Stripes, geplaatst in de basisprofielen, leveren het achtergrondlicht dat hoogwaardige en alledaagse elementen fascinerend in scène zet. De verlichting van de profielen is dimbaar en kan in individuele lichtconcepten geïntegreerd worden.

De basis van het transFORM systeem vormen hoogwaardige aluminium basisprofielen plus trapeziumvormige afdekprofielen. Daarmee en met de nog andere systeemelementen kan er moeiteloos en creatief aan elegante lamellenwanden, wandborden en rekken vorm gegeven worden. Tot het relingsysteem behoren opbergvlakken, strips met haken, kruidenborden, kokers, rol-, glas- en fleshouders, een Powerbox met contactdozen en veel meer. Bij de „Plus X Award“ werd transFORM met de keurmerken High Quality, Design, Bedieningscomfort en Functionaliteit onderscheiden. De jury van de innovatiewedstrijd beoordeelde het systeem binnen zijn productcategorie als „beste product van het jaar 2024“.

Download Persbericht

PDF – Download

Persfoto's

Wij vestigen er uitdrukkelijk de aandacht op dat op grond van de aan ons overgedragen beeldrechten het gebruik van de bijgevoegde afbeeldingen uitsluitend voor reclame voor door Naber verworven producten toelaatbaar is. Naber is altijd gerechtigd het gebruik van data of beelden/illustraties/afbeeldingen binnen een redelijk tijdsbestek te verbieden. Een bewerking of hervorming van het materiaal is slechts voor zover toelaatbaar indien de identiteit van het materiaal, in het bijzonder van de merken en merktekens, niet gewijzigd wordt. Het is niet toelaatbaar, de gegevens of afbeeldingen/illustraties/grafieken aan derden door te geven of gebruiksrechten over te dragen of een ander gebruik door derden toe te staan.

ARMATE Namor® 1

ARMATE Namor® 4